Literatūros ir kūrybos erdvė

Atgal

Literatūros ir kūrybos erdvė

  2021-01-07

  • Kūrybinių darbelių studija „Naminukai“
Užsiėmimų tikslas - padėti atsiskleisti vaiko individualybei, sugebėjimams, ugdyti grožio suvokimą, kūrybiškumą,  pasitikėjimą savimi, kūrybingai veikti ir improvizuoti, mokoma bendrauti ir bendradarbiauti komandoje. Čia vaikai eksperimentuoja, mąsto, semiasi naujų žinių ir idėjų, kuria darbelius iš siūlų, sagų, popieriaus, gamtinių medžiagų, mokosi  vilnos vėlimo, karoliukų vėrimo, lankstymo ir kitų technikų.  Sukurtais darbeliais mielai pasipuošia ir pritaiko savo interjere.
  • Lėlių teatras „Padaužiukai“
Užsiėmimų tikslas – populiarinti vaikų literatūrą, biblioteką, gausinti skaitytojų būrį, skatinti jaunųjų aktorių aistrą lėlių teatrui. Teatre jaunieji aktoriai turiningai leidžia laisvalaikį, jų laukia įdomus ir išbandymų pilnas kūrybinis procesas. Lėlė veikia vaiką – subtiliai, geranoriškai, teisingai, skatindama mokytis ir siekti gėrio. Čia ji vaikui tampa ne žaislu, o gyva būtybe, su kuria galima bendrauti, kuri moko pažinti sudėtingą pasaulį paprastomis priemonėmis. Lėlės irgi moka mylėti, jos taip pat kenčia. Jos verkia ir juokiasi. Jos žaidžia. Jos gyvena. Lėlės nieko nepalieka abejingais.
  • Pepės pamokėlės
Užsiėmimų tikslas - skatinti įprotį skaityti, ugdyti savimi pasitikinčius skaitytojus, literatūrinį skonį ir diskusijų kultūrą. Buvimas tarp bendraamžių ar bendraminčių mažina izoliaciją ir vienišumo, atskirties jausmą, didina socializaciją, tikėjimą savimi. Vaikai mokosi išklausyti ir gerbti kitą, įsiklausyti į jo nuomonę. Literatūrinių kūrinių skaitymas ir kalbėjimas apie juos padeda išmokti tiksliau formuluoti ir dėstyti mintis, pagrįsti jas argumentais. Pamokėlė susideda iš dviejų dalių: pirmoje dalyje skaitoma pasirinkto kūrinio ištrauka, vyksta diskusija, aptarimai, antroji dalis – kūrybinė, laisva.
 
Į užsiėmimus vaikai gali ateiti po pamokų, norėdami atsipalaiduoti, kurti, turiningai praleisti laiką kitokioje aplinkoje.